dinsdag 18 maart 2008

Gisteren migraine aanval

Gisteren was het weer zo ver. Wakker geworden met een beginnende migraine. Een migraine-aanval duurt bij mij ongeveer 12 uur. De eerste zes uur functioneer ik nog (met de nodige moeite) , de volgende zes uur kan ik beter in bed rusten anders wordt het alleen maar erger en duurt de aanval langer. Als ik voel dat ik het tij niet meer kan keren, tracht ik steeds zo lang mogelijk te wachten om een pijnstiller te nemen. Mijn ervaring heeft me geleerd dat de migraine dan gewoonlijk minder hard uitpakt. Ik vraag me af of dat bij anderen ook zo is ?
Als je meer wil weten van ervaringen van andere migraine-patiënten dan moet je zeker het boek van Noortje Russel lezen. Naast veel informatie, vind je er ook nog de laatste medische inzichten, verschillende behandelmethodes en praktische leefregels.
Mijn hoofd en ik<br>Noortje Russel
Mijn hoofd en ik
Noortje Russel

Geen opmerkingen: